Jump to content
Forum | Bia2.com
Sign in to follow this  
DoKhTaR_TeHrAnI

WhAt Is YoUr BiGGEST TuRn~oFf??

Recommended Posts

:clap::clap: to us picky girls! What would the world do without us? :D

 

Pourya.....you DO have both those characteristics but you have other ones that balance them out and besides...you're not totally OVER-the-top...close...but not QUITE! ;) so HAH!

Share this post


Link to post
Share on other sites
akheyy Pourya enghad"full-of-themselves-kind-of-guy va Guys who make sexual comments 24/7" neest enghad aziatesh meekoni  :friends:

48343[/snapback]

 

 

aaaaaaaaaaaw merci aziazm!! ;) natars in harfie in gorge pir nemishe!lol :haha:

 

Angel, NOTHING is good over its TOP!!! :ad not in the long run! it becomes OVERKILL!

Share this post


Link to post
Share on other sites
akheyy Pourya enghad"full-of-themselves-kind-of-guy va Guys who make sexual comments 24/7" neest enghad aziatesh meekoni  :friends:

48343[/snapback]

 

 

aaaaaaaaaaaw merci aziazm!! ;) natars in harfie in gorge pir nemishe!lol :haha:

 

Angel, NOTHING is good over its TOP!!! :ad not in the long run! it becomes OVERKILL!

48358[/snapback]

:friends:

Share this post


Link to post
Share on other sites

no yahoo...:(

 

pouryaaa

 

are you calling me a gorge pir?

Now I may not know what gorge means...but I do know what pir means...

 

hmmmmmmm?

Share this post


Link to post
Share on other sites
omg i was at the gym a few days ago and my friend has a personal trainer and there is a work out to make ur boobs bigger...lol

48366[/snapback]

 

lol

 

I know the ones you're talkin about!

Share this post


Link to post
Share on other sites
omg i was at the gym a few days ago and my friend has a personal trainer and there is a work out to make ur boobs bigger...lol

48366[/snapback]

 

lol

 

I know the ones you're talkin about!

48369[/snapback]

they are sooo awesome!!! lol its like having a boob job but not~ and they dont fell like plastic balls ~ like the ones u get with boob jobs... :bl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×