Jump to content
Forum | Bia2.com
Keano

All Fashion related issues!

Recommended Posts

N.Z. girl too!

for real? :huh:

Of course!

She is soooo cooooool! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
lo0l.. how u know?? :unsure:

The King is pretty perceptive! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I also dislike very short hair on girls! I mean what's wrong with long hair! it's so sexy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wow,

I take it ur very picky when it comes 2 girls :D

Amazingly very much so! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
I also dislike very short hair on girls! I mean what's wrong with long hair! it's so sexy.

short, but YET stylish looks nice on some girls. but only some girls.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lo0l..  how u know??  :unsure:

The King is pretty perceptive! ;)

Hmmm! nice :p Thankio0 king B)

 

 

 

 

 

 

I dislike talabkar ppl :angry:

Are you sure, you posted in the right thread?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maheshabe14
I also dislike very short hair on girls! I mean what's wrong with long hair! it's so sexy.

short, but YET stylish looks nice on some girls. but only some girls.

yeah but then u cant expect guyz not to wear pink shirts ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
I also dislike very short hair on girls! I mean what's wrong with long hair! it's so sexy.

short, but YET stylish looks nice on some girls. but only some girls.

yeah but then u cant expect guyz not to wear pink shirts ;)

:lol:

Zadee tooooooooo khaaaaaal! ;) that's my queen!

 

Shirazi...!

Mandy Moore looked waaaaayyyy better in long hair! trust your King! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
I would NEVER wear a pink shirt!

Not even if you payed me B)

THANK YOU

 

about bloody time, some one agreed with me

 

thank you farshid

 

now that is what you can a MAN.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well just like I would never wear shorts, it's such a turn off on guys! in my opinion. it's not becoming I mean!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maheshabe14
I would NEVER wear a pink shirt!

Not even if you payed me B)

they say i quote"it takes a man to wear pink" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
I would NEVER wear a pink shirt!

Not even if you payed me  B)

they say i quote"it takes a man to wear pink" ;)

That's my girl!

 

Good night everyone!

 

 

BTW, Please love your King! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maheshabe14

well i heard the other one azizam....but i wouldnt mind a curious man :p :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maheshabe14
well i heard the other one azizam....but i wouldnt mind a curious man :p  :D

I wouldn't mind a curious woman either ;) :rolleyes:

:lol: good to know ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×