Jump to content
Forum | Bia2.com
Sign in to follow this  
"Mmeeoow"

.......Today i smiled because........

Recommended Posts

I smiled coz my friend was sitting from long time and watching porn movie in his mobile.

He is only 14.

Share this post


Link to post
Share on other sites

14 is the only U can be in order to enjoy porn in "mobile"!lol I myself need HD and a whole home cinema system!

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 is the only U can be in order to enjoy porn in "mobile"!lol I myself need HD and a whole home cinema system!

Man today u made me smile on u r post :))) i used to watch porn movie wen i was 13 :punishing_wft: i stoped watching wen i became 17 but i watched this days paris hiltons porn movie it was sexy :brows:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest triple555

because when i noticed the time i woke up it said 3 in the afternoon :damn: it was sooo good though i needed it!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Today i smiled at my x gf wen i saw her she was coming from school.she is soooooooooo sweet. :huglove:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

i looked at the scales and my new 'shekam' measurments! :dance_baby_wft: :clap2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Today I smiled because I got to wake up at my bf's place. The absolute best way to wake up :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Today I smiled because I got to wake up at my bf's place. The absolute best way to wake up :wub:

aww how adorable :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Today I smiled because I got to wake up at my bf's place. The absolute best way to wake up :wub:

aww how adorable :)

 

:bl :huglove:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Today I smiled because I got to wake up at my bf's place. The absolute best way to wake up :wub:

aww how adorable :)

 

:bl :huglove:

he is verrrrry lucky!!!

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

... b/c i changed my dermotalogist and i went to the new one for the first time today with my mom. we walk in and the place smells so old.. the ppl there were like so freaking old. i fill out my papers and wait till they call me in. and then the doctor comes out for a sec and he's like 180 years old. so my mom and i "2 dar kardim" lol

i just went up to the lady and said something came up and i'll reschedule hehe

 

ok i didnt smile but i laughed a lot b/c it was so funny at the time! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
... b/c i changed my dermotalogist and i went to the new one for the first time today with my mom. we walk in and the place smells so old.. the ppl there were like so freaking old. i fill out my papers and wait till they call me in. and then the doctor comes out for a sec and he's like 180 years old. so my mom and i "2 dar kardim" lol

i just went up to the lady and said something came up and i'll reschedule hehe

 

ok i didnt smile but i laughed a lot b/c it was so funny at the time! :D

180 years old...haha

well at least u were able to "2 dar"

:)

love and miss u hun

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Today I smiled bc my dadash kocholo is backkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :dance_baby_wft:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Today i smiled coz i took a picture and the man who was taking my pic told me smile :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Today I smiled because of many of friends inside the country shared their joy on facebook, about the Iranian-American talk yesterday.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×