Forum | Bia2.com
Sign in to follow this  
arash_zlord

Your own Art work

:lol: pourya good 1... az siamak baid nist :haha:

Nah digeh P jan.. dast beh Khanoum nemizanam Ostad :) .

A homage to Mosadegh that I've always wanted to paint ...

"Under the Burden (of a Nation)"

Although this painting is in acrylics on canvas I wanted to achive a chalk-on-paper sketch-like result ...

mosad.jpg

Tablou-e ghashangieh ! ey baba injuri nemisheh, P jan bahas business bezanim, cheghadar bebin daram behet migam :D .

Khasteh nabashi va har do ta dastet tala keh honarmandi va jay-e adam-e honarmand rouyeh cheshm-e bandeh hast :) .

baz ham lotf dari siamak jan! :D

nah... bahs-e lotf va hendouneh zireh baghal gozashtan nist ! digeh enghadar mano shenakhti keh beduni chetoriam ! vaghean lezatt mibaram !

vaghean mibinam keh hatta agar kasi talent ham dashteh basheh vaseh keshidane naghashi,ageh rouh nadashteh basheh,nemitune ehsasate khodesho neshoun bedeh beh unhaei keh naghashi hasho tamasha mikonan !! ghabl az inkeh bekham artistic fekr konam touyeh naghashieh shoma,miam adabiatti fekr mikonam keh shayad aval ehsasat ro ba kalameh ha peida konam,ba'adan biam ba honareh shoma vaslesh bedam !

hamchin chizi ro touyeh naghashihaei keh bishtar simbolism hastan ro bishtar ehsas mikonam !

ino bebin :

azarbanif.jpg

in maleh ye dokhtar khanoumie touyeh iran... un khanoumha va aghayouni keh poste mano mikhunan ,hala ba didaneh in tablou ham mitounan manzoureh man ro dar rabeteh ba naghshe ehsasat dar naghashi ro dark konan .

Ba Sepas .

Another amazing painting of Pourya! This has become one of my favoutite threads solely because of your work Pourya :clap2: :clap2: :clap2:

Zibast Siamak jan, mano yade yek tablo as farshchian mindaze be name "naaz" ke kheili doost daram! :)

thanx DonYaA khanoom! :clap2: :clap2: :clap2:

Zibast Siamak jan, mano yade yek tablo as farshchian mindaze be name "naaz" ke kheili doost daram! :)

are fadat sham.. mesleh karhaye khodeh to... ziba.. !

bebin mane pire mard ro chejuri ehsasati mikoni ha agh P jan :D .

My dear grandmother is big fan of my traditional/native motives, here are two of the painting I've painted for her:

"On the Way Home" , my own motif:

pir.jpg

Based on an old traditional motif:

zan2.jpg

Recently I started to experiment with florescent colours! This rather large "lying nude" study is in those colours only! Unfortunately the camera didn’t mange to capture the illuminating effect of the colours!

btw Knowing me you wont find whats in focus strange!lol :sneaky:

study.jpg

eh.. inaro man alan didam !! :damn:

ziba..bedoune harf !!!

belakhareh man razit mikonam keh yek gallery touyeh Paris bezani ! sabr va hoselam ziadeh. :D

dastet tala :clap2:

oh boy pourya I love ur work... u should make agalery... jeddi migam :friends:

A painting I did as a combination of the impressionistic and naïvistic techniques ...

"Worry"

hak2.jpg

detail:

hak-detail.jpg

P jan.. modathast keh in tablou ro niga mikardam va beh hamrah-e tablou hayeh digeh keh gozashtam touyeh slide show,beh in fekr mikardam keh la'aghal yek rouzi beh Omid-e Khoda, touyeh khodeh Tehroun ,yek expo bezari va man ham beh hameh migam,baleh agha, bandeh az doustan-e Ostad hastam . :clap2: :DD

Ziba..latif va kolli harf dareh in tablou mesleh baghieh karhat :) .

be omide chenin roozi!

in tablo ettefaghan besiyar monaseb baraye kasi mibashad ke zehnesh alaghe va amadegi baraye dastanpardazi dashte bashad, kasi mesle shoma! :D

WOW pourya im truely mesmerized by your paintings.

the blind owl has now got me interested big time in the book so i will check that out. THAT painting was amazing.

i was trying to figer out the bird in the cypress tree i couldnt see it. BUT LOVE IT

"on the way home" i cry looking at paintings like that. You paintings truely have so much feelings in them. i love it, i love it, i looooooooooooove it

now the third painting you truely have captured the tittle within the painting. I stared at that one for a good 10 minutes.

the "lying nude" i love the way you have painted her body. very nice

out of all the paintings worry really captured me. I REALLY LOVED THAT ONE. beautiful truely BEAUTIFUL.

the last paining. i still have the first one you posted in your av a year or so back and you know i love.

fantastic paintings pourya. I would love to one of your paintings hanging on my wall :bl

your welcome. i truely enjoy looking at your work. and i will be looking foward seeing many many more of them. :huglove:

Again, thank you! You’ve always been encouraging! :air_kiss_wft:

And I'm eagerly looking forward to new pieces by you! :;):