Jump to content
Forum | Bia2.com
Sign in to follow this  
pourya

TRIPLE HAPPY BIRTHDAY!

Recommended Posts

HAPPY BIRTHDAY KHOSHGELE!!!!

 

 

I wish you alllll the best for your birthday, tavalodet mobarak!!!

 

:air_kiss_wft: :air_kiss_wft: :air_kiss_wft:

Share this post


Link to post
Share on other sites

awww....happy birthday!!! :gentleman_in_wft[1]:

 

I actually havent had the chance to really talk to you yet but from reading some of ur posts I must say that you really have a very mehraboon heart! I can tell that you are a very thoughtful and giving person. this world can use a lot more of you and your wonderful heart. ishalla tavalode 100salegito jashn begiri ! :dance_baby_wft: :dance_baby_wft: :dance_baby_wft: :DD :DD

 

I wish you a great birthday, and a year full of joy, happiness. success, wonderful memories, and ofcourse zire saayeye pedar o madar w/ salamati. :gentleman_in_wft[1]:

 

 

Tavalodet mobarak aziz :yeah: :yeah: :dance_baby_wft: :dance_baby_wft:

 

:birthday::birthday::birthday::birthday::birthday:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Happy BiRF DAY AMELIA!!!!

Thanks for being the wonderfull person that you are! Someone like you deserves the best! Take care and have fun!!

 

11-jake-bday.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

toro khoda niga kon ! 5 rouz rafteh boudim safar vase job,inja cake dadan va bezan va bekoub kardan,siamak ro davat nakardan :c namarda :c ... nobateh man ham misheh ! :punishing_wft:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

niki!!! awww wow!!! well i love them and i'll be saving them along with the other cards i got in here and i'll never forget them!!! :DD :gentleman_in_wft[1]: they're GREAT!!! :air_kiss_wft: :air_kiss_wft: :air_kiss_wft: i hoped you liked the little penguin dancing with sunglasses, that is i hope i posted in away it was visible and not mess up like dodo's birhtday card i had to re-post cause it wouldn't show up and i didn't know! :haha:

Cinco de Mayo is a wonderful day :DD not to forget its a very special holiday for mexicans as well!! :yeah:

you have a great one as well niki joon!!! :gentleman_in_wft[1]: :air_kiss_wft:

 

 

 

 

I looooooved the penguins they made my day :D

 

cinco de Mayoooo ya ya lol we rock lmao

 

1 more dayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy cant wait :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ikkenavngivet2wn.pngbirthdaycake8pr.jpg

 

Happy B-Day Triple jan

Share this post


Link to post
Share on other sites

:gentleman_in_wft[1]: :gentleman_in_wft[1]: :harhar_wft[1]: :gentleman_in_wft[1]: :gentleman_in_wft[1]:

 

 

cake8gp.jpg

 

Yep! I do smell some cake ..

who's cake?

Amelia's Birthday Cake!!

heheh

 

:happy_wft: :happy_wft: :happy_wft:

 

Amelia joonam tavalodet mobarak basheh khanooom khoshgele..

inshaalaa ke hamisheh be shaadi o khoshi o salaamati ...

TAVALODE 120 SAALEGIT O BEGIRI

be hameh arezooohaat beresiii ba oon ghalbe mehrabooni ke daari ...

:air_kiss_wft: :air_kiss_wft:

HAPPY BIRTHDAY AMELLIA JOONAM

untitled2ca.jpg

 

:birthday: :birthday: :birthday: :birthday: :birthday:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Today is THE day!!! :DD :dance_baby_wft: :clap2:

 

what a cute card from Cacy!Lol :clap2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Today is THE day!!! :DD :dance_baby_wft: :clap2:

 

what a cute card from Cacy!Lol :clap2:

 

Mr p joun, fadat sham, shirini dadan, ye 6-7 ta bigir vase sia, man alan bar migardam :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

How come your birthday isn't showing on Bia2 forum's main page? :punishing_wft: :punishing_wft: :punishing_wft: :haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

How come your birthday isn't showing on Bia2 forum's main page? :punishing_wft: :punishing_wft: :punishing_wft: :haha:

 

 

Yeah, noticed it too!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Happy birthday Amelia jooooon :Happy_Birthday_wft: :Happy_Birthday_wft: :Happy_Birthday_wft: :Happy_Birthday_wft:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×