Jump to content
Forum | Bia2.com
Sign in to follow this  
DiVooNehShO

Tell Us Something About The Person Above You!

Recommended Posts

Guest arian

/\ She is cute :gentleman_in_wft[1]: and fun to talk to :dance_baby_wft: but she doesnt have msn :damn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh thanx hun

guess what i am gonna get one right now

this guy that is above me right now is a cutie and i love him soooooooo much...such a sweetie :DD :cheekkiss:

Share this post


Link to post
Share on other sites

siamak is so damn good lolzz!!! i look up to him!! :gentleman_in_wft[1]: :air_kiss_wft:

 

khanooooomiiiiiii is sooooo khanoooooom lolzz.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx hun

niki khanoom likes pink floyd like me so that is whyyyyyy she is awesome....such a cutie

Share this post


Link to post
Share on other sites

yup i love pink floyd

thanx hun

niki joon has good taste in music too!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lolz thnxxx

 

khanoomi likes to post in every category !! lolzz every time i see every category with khanoomi lolzz then i no tht khanoomi has been in the forum and postin postin postin!! :gentleman_in_wft[1]:

Share this post


Link to post
Share on other sites

u know it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DD

 

lolz is only used by niki joonam :DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

no hun lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz is only used by me!! haha!!...

 

 

khanoomi has learned the techiniques of niki well!! haha!! :clap2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes she has i mean yes i have

niki joon is awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nikikhanoom is the coolest bia2 girl in Toronto! :yeah: :dance_baby_wft:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest arian

/\ Hauleen is assyrian :dance_baby_wft: ....I think it have been said before though :damn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Divoonesho is a hater when it comes to downloading

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Angelina Jolie Wanna-be of Bia2!!!! :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

 

 

J/K

Share this post


Link to post
Share on other sites

:sadangel: :sadangel: :sadangel: :sadangel: :sadangel: :sadangel: :sadangel:

 

 

fine be a meany :sadangel:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×