Jump to content
Forum | Bia2.com
Kimo

Answer and ask the next person

Recommended Posts

I got a quizzie for you all.. or the next victim :D

 

Quizzie: how often do you get a speeding ticket?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Where is ur Q?

Huh!

I forgot about my Q. :p but let me first answer my dear friend the American dude's question: the last speeding ticket I got was 6 years ago in Winnetka,California. but you know what was so hilarious about it? they never sent me the total payable citation amount :lol: so I ended up not paying a dime 4 it, and they never bothered me ever after for it either :lol: hahahahaha a bunch of idiots running the city hull :D

 

Now my Q.:

In a serious relationship, should the looks matter first or the intelligence and dignity of the person?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I C hahah :lol: @ Neo!

 

Quizzie: when was the last time you party and had a wonderful time??

Share this post


Link to post
Share on other sites
I C hahah :lol: @ Neo!

 

Quizzie: when was the last time you party and had a wonderful time??

hey no cheating u didn't answer my question. guess why? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
I C hahah :lol: @ Neo!

 

Quizzie: when was the last time you party and had a wonderful time??

2 weeks ago when I was accompanied by 3 beautiful girls to my home in an after party gatherirrrrrrrrrring ;) and we accomplished a lot of stuff :lol:

 

Q.: Who let the dogs out???? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Answer: PMN did!! :lol:

 

quizzie: when was the last time you scored a great goal that made you shout victorious?

 

Neo: WOW dude, I'm not going to ask you if you had sex with one of them, beucase honestly its not my place to say. But I am going to ask you which of the 3 was the best looking and please rate each one on the scale from 1 to 10. I'm outta here, South American futbal game is on TV now!!

Lates!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm don't remember honestly

 

Next Q: hmm anyone knows any good website templates? i wanna start a weblog.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sure aVa...try Jim World...good luck! (I think u may have to register first (no payment)...but they have great templates!!)

 

Keano...no one answered ur Q...I think intelliegence and dignity goes further than looks... ;)

 

next Q : Do u like little kiddies?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well it depends on them...Haha...if they're cute and not crying...YES...LooooooooL

 

 

Are u plannin to spend ur vacation sumwhere this summer? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes! Back home...my second cousin once removed is getting married!! Woohooo! ;)

 

Are u still at school senorita? :lol:

 

aVa!!!!!! is that really u Nikou...I had no idea...lol...sorry abt that...I thought there was something familiar about u... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

[

next Q : Do u like little kiddies?]

 

fefe! do u mean kitties (Kittens) or just like Human Kids? cuz if it's kittens, I loooooooooooooooove them so much. I used to have kitties :(

 

 

Q. what's your dad's name???

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

eventhought I love dogs, I love kittens. They are cute, fluffy and easy to handle around. They are also easy to feed and bathe. So I'm guess to assume that Fefe, Neo and myself are kitty-lovers! I'm a huge puppy lover, a big time puppy lover!!

 

..I'm not a big fan of grown up cat....

 

Answer to Neo's quizzie: Jospeh

 

Quizzie: what's your moms name?

Share this post


Link to post
Share on other sites

<_< :rolleyes: :blink: :o never??! :lol:

 

have u ever eaten a cookies and cream sundae with almonds and pistachios with hot chocolate sauce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Quizzie: have you ever had gay or lesbian thoughts?!?

 

 

I'm the biggest lesbain in the world... becuase I would make love to girls all the time!!! ;) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Answer: No never

 

moushie, who's Q did u answer??

 

Q: Where are u now?

 

Mahan, why do u seem so desperate & nadid-badid? (I don't know how to put nadid-badid in english).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×